یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 بیمه دانشجویی

 

 

 قابل توجه دانشجویان گرامی:

دانشجویان محترم میتوانند ازآدرس اینترنتی زیر کارت بیمه خود را دریافت کنند

 

http://www.novinandish.com

 جهت ورود به بخش صدور اینترنتی کارت بیمه حوادث دانشجویی دانشگاه پیام نور باید به روی لینک انتهای صفحه کلیک نمائید. پس از ورود به این صفحه برای وارد شدن به صفحه شخصی خودتان نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید. با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و شماره کد ملی به عنوان رمز عبور وارد صفحه شخصی مربوط به خود شده و کارت خود را مشاهده خواهید نمود.

دانشجویان محترم در این صفحه در صورت تمایل عکس خود را به کارت اضافه می نمایند و سپس آنرا چاپ می کنند. همچنین در صورتیکه در اطلاعات مربوط به خود مغایرتی مشاهده نمایند می توانند با کلیک برروی لینک موجود در صفحه اطلاعات را تصحیح نموده و سپس از کارت پرینت بگیرند.

توصیه می کنیم قبل از ورود به بخش صدور کارت حوادث دانشجویی و پرینت کارت خود به این نکته توجه فرمائید که برای رفاه حال دانشجویان محترم در ذیل مدارک مورد نیاز برای مراجعه به شعبات بیمه و استفاده از خدمات بیمه حوادث دانشجویی و همچنین لیست شعبات بیمه ایران در سراسر کشور قرار داده شده است. قابل ذکر است که فقط شعبات بیمه ایران در سطح کشور قادر به ارائه خدمات در این خصوص می باشند. از مراجعه به نمایندگی های بیمه ایران در محل سکونت خود خودداری فرمائید. ضمناٌ آدرس بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه ایران در لینک های سمت راست سایت قابل مشاهده است.

مدارک مورد نیاز در هنگام مراجعه به شعبات بیمه ای ایران

 

1- فتوکپی برابر اصل گزارش مقامات ذیصلاح (کروکی حادثه ، نامه پزشکی قانونی).

2- فتوکپی شناسنامه و کارت ملی مصدوم.

3- فتوکپی کارت دانشجوئی.

4- معرفی نامه دانشگاه (خلاصه شرح حادثه).

5- اصل گواهی پزشک مبنی بر اتمام دوره درمان.

  6- اصل و یا برابر اصل صورتحسابها و هزینه های بیمارستانی.

7- پرونده بالینی بیمار شامل شرح عمل ، عکس رادیولوژی.

 

 

 

 

 
امتیاز دهی