دیدار مسئول دانشگاه پیام نور واحد گیوی با نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کوثر

در این دیدار قاسم زاده، مسئول دانشگاه ضمن قدردانی از حمایتهای خالصانه امام جمعه شهرستان، تنها راه حل فائق شدن بر مشکلات شهرستان را مدیریت جهادی و اتحاد بی قید و شرط مردم و مسئولین عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به روند فعالیتهای دانشگاه در سال جاری گفت: امسال با کمک مسئولین و خیرین شاهد جهش در فعالیتهای عمرانی و فرهنگی خواهیم بود و امید است؛ رویکرد کاری ما سرعت بیشتری بگیرد و علی‌الخصوص در زمینه‌های فرهنگی و با نصایح حضرتعالی بتوانیم، اقدامات ارزشمندی را انجام دهیم.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام والمسلمین بیگی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کوثر گفت: دانشگاهها می‌توانند با برنامه ریزی دقیق و تلاش دائم سهم بیشتری در تحقق علم و فرهنگ را داشته باشند. دانشجویان ما امروز آگاهترین قشر جامعه هستند و ما باید تلاش کنیم محیطی شایسته، علمی و درخور این عزیزان را فراهم کنیم.

امام جمعه شهرستان ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته، دانشگاه پیام نور را از سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بر شمرد و افزود: این دانشگاه عظیم توانسته است منشأ خدمات بسیار ارزشمندی در جامعه باشد و یکی از اهداف اصلی این دانشگاه حمایت از قشر مستضعف و علاقمند به تحصیل در دور دست ترین نقاط کشور اسلامی می‌باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر