حضور دکتر خالقی، نماینده کوثر و خلخال در دانشگاه پیام نور واحد گیوی

همه ساله تعدادی از رشته‌ها و دانشگاهها به دلیل ثبت نام در رشته‌ محل یا مراکز آموزشی دیگر دارای ظرفیت خالی می‌شوند. در چنین زمانی برای مدتی معین دانشگاهها اعلام تکمیل ظرفیت می‌نمایند؛ تا دانشجویانی که علاقمند به ادامه تحصیل در آن مراکز علمی هستند، بتوانند دوباره انتخاب رشته کنند.

قاسم‌زاده، مسئول واحد گیوی گفت: ظرفیت خالی عموماً پس از اتمام مهلت ثبت نام نهایی پذیرفته‌شدگان مشخص می‌گردد. امسال وزارت علوم تغییراتی نوین در پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاهها ایجاد کرد و نام برخی رشته‌ها و مراکز و واحدهای پیام نور را از این فهرست بطور کلی حذف نمود و عملاً مرحله تکمیل برای این واحد آموزشی در سایت سنجش بسته شده است و با چنین شرایطی روز به روز شاهد کاهش محسوس جمعیت دانشجویی در پیام نور گیوی خواهیم بود.

دکتر خالقی، نماینده خلخال و کوثر که برای پیگیری این موضوع در دانشگاه پیام نور گیوی حضور یافته بود، در دیدار خود با مسئول واحد گفت: تلاشهای عمرانی صورت گرفته در این مدت محدود با وجود تنگناهای مالی شدید برای دانشگاه پیام نور واحد گیوی و با حمایت و همکاریهای صمیمانه مسئولین و ادارات شهرستان بسیار ستودنیست.

وی در ادامه افزود: به جد و با قاطعیت تمام پیگیر اضافه‌شدن مجدد رشته‌ها و دانشگاه پیام نور واحد گیوی در فهرست ثبت نام تکمیل ظرفیت سایت سنجش هستیم. به امید الهی و با تلاشهای جامع از وزارت علوم، شورای گسترش و سازمان سنجش برای حل آنی موضوع بوده و انشاالله نتیجه مطلوب در چند روز آینده رقم خواهد خورد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر