آغاز عملیات شن ریزی تسطیح و بهسازی معبر ورودی و محوطه دانشگاه

مسئول دانشگاه پیام نور واحد گیوی ضمن قدردانی از تلاشهای خیرین منطقه برای تنها مرکز آموزشی شهرستان، تکریم دانشجویان را مهمترین وظیفه دانشگاه بیان کرد و گفت: ارائه خدمات‌رسانی بهینه، مناسب و کسب رضایتمندی دانشجویان از اولویت‌های اصلی مدیریت و کارکنان این واحد آموزشی است. متاسفانه در سالهای گذشته مشکلاتی عدیده در رفت و آمد مراجعین محترم به دانشگاه وجود داشت؛ که اقدام شایسته و در خور شان عزیزان دانشجو بصورت مطلوب انجام نگرفته بود و حل این موضوع، شاداب‌سازی فضای دانشگاه و اعمال تغییرات مناسب از مطالبات دانشجویان عزیز بود. امروز مهمترین خواسته‌های دانشجویان در این واحد آموزشی ایجاد راه مناسب، فضای سبز، استقرار اساتید برجسته، حضور اعضای هیات علمی تمام وقت و ایجاد رشته‌های مناسب در دانشگاه است.

پیرو خواسته‌های دانشجویان بزرگوار، با کمک مدیران استان، مسئولان شهرستان، شهرداری گیوی، در روزهای آینده عملیات زیر‌سازی ورودی دانشگاه آغاز می‌شود و سپس جدول‌گذاری و تسطیح کامل و آسفالت‌ریزی را انجام می‌دهیم و با کمکهای خیرین محترم در کمترین زمان ممکن، کارهای زیربنایی و مهم را برای ارتقای وضعیت فعلی دانشگاه انجام خواهیم داد.

وی در ادامه یادآور شد: به شهروندان و دانشجویان معزّز تعهد داریم و رعایت حقوق شهروندی و رسیدن به وضعیت مطلوب و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را وظیفه اصلی خود می‌دانیم و به لطف الهی در ماههای آینده مکانی که برای احداث بوستان دانشجویی در نظر گرفته شده را، با همّت مسئولین ساماندهی کرده و آن را به مکانی سرسبز و با نشاط برای دانشجویان تبدیل می‌کنیم؛ چرا که محیط سرسبز و نشاط‌آور، امید و بالندگی را در بین دانشجویان گسترش خواهد داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر