متن پیام تبریک مسئول دانشگاه بمناسبت هفته بسیج

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشگر مخلص خداست، که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.
امام خمینی (ره)

بسیج، حرکتی معنوی و برآمده از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی است. بسیج، نمونه عالی درک، هوشمندی و غیرت ملّتی برای رسیدن به قله‌های رفیع استقلال و استکبار ستیزی است؛ که برای دفاع از شرف و عزّت این سرزمین، در تاریخ ماندگار شده است.  بسیج، مظهر اتّحاد و انسجام ملّی ایرانیان است، که هیچ ‌وقت کشور از یک مجموعه عظیمى که از بهترین فرزندان کشور تشکیل شده است، بى‌نیاز نخواهد بود.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی آن رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

امروز جامعه دانشگاهی، بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیجی و روحیه خستگی ناپذیر آن نیاز دارد، تا مسیرهای پرپیچ و خم توسعه و تعالی دانش هموار نماید و تعهد و تخصص را معنایی دوباره بخشد. بی‌تردید اساتید، كاركنان و دانشجویان بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشرفت‌های علمی و فکری خود، زمینه‌ی رشد و تفکر بسیجی را در دانشگاهها و مراکز علمی فراهم نموده و با خلاقیت و نوآوری و با تکیه بر این تفکر به پیشرفت‌های عظیم علمی در سطوح مختلف دست خواهند یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب، بسیجیان آزاده و ایثارگر ایران اسلامی تبریک گفته و امیدوارم، همواره در سنگر علم و دانش، سربازان جان برکف برای دفاع از ارزشهای اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. انشاالله

والسلام علی عباد الله الصالحین

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر