پیام مسئول دانشگاه پیام نور واحد گیوی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

16آذر روز دانشجو، روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، روز در هم آمیختن تقوا با علم و دانش اندوزی، روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیّت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی برای تمامی دانشجویان مؤمن و پرتلاش ایران اسلامی ااست.

16آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد؛ یادآور رشادت بزرگ دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملّت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

16آذر که به نام دانشجو زینت شده است؛ بخشی از تاریخ درخشان جوانان روشن و آگاهی جامعه ایران اسلامی است که رویدادهای عظیمی که نشان از قدرت، عظمت و اندیشه والای جوانان غیور ما دارد، به ثبت رسانیده‌اند. بدون شک، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواریست که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امّت، نصایح ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت توانسته است، دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی‌خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت روز و مقام دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای دانشجو، موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی به خصوص دانشجویان دانشگاه پیام نور در همه امورات فردی و اجتماعی، به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی را از خداوند متعال خواهانم.

                                                                       حسن قاسم‌زاده ابلی

                                                            مسئول دانشگاه پیام نور واحد گیوی

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر