آیین غبارروبی، عطرافشانی و اهداء گل بر مزار شهدای گمنام

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت روز دانشجو در گلزار شهدای گمنام شهر گیوی با حضور دانشجویان و جمعی از همکاران دانشگاهی برگزار شد.

قاسم‌زاده، مسئول واحد در آغاز مراسم گفت: با حضور در مرقد مطهّر شهدای گمنام، بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان می‌کنیم و امیدواریم ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم، چرا که اکنون اگر ملّت ایران به دستاوردی رسیده به خاطر رشادتهای این شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملّت ایران هستند، افزود : شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسلهای آینده است و شهدا با ایثارگریها و جانفشانی چنان حماسه‌ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند. امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم

در پایان دانشگاهیان با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمانهای والای شهدای گرانقدر، امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای دانشجو را گرامی داشتند.




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر