دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور گیوی با امام جمعه شهرستان به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

به مناسبت شهادت دکتر مفتح و گرامیداشت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور مسئول دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین بیگی نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان، رئیس اداره تبلیغات، اساتید و دانشجویان، روحانیون نشستی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

قاسم زاده، در این دیدار با اشاره به اینکه از مهم‌ترین مولفه‌هایی که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز دیده می‌شود، موضوعی به نام آزاد‌اندیشی، و آرای دیگران در دانشگاه‌ها است و ما در دانشگاه‌ها موظف هستیم دانشجویان را برای تحمل آرای مختلف آماده کنیم. دانشجویان باید بدانند، تنوع نظرات، جنبش نرم‌افزاری، مناظره دانشجویی، کرسی آزاد‌اندیشی در مراکز آموزش عالی وجود دارد و ما در دانشگاه رهنموهای امام و رهبری را اجرایی می‌کنیم.

نوروزی، از اساتید دانشگاه با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید همچنان در اوج بمانند و ما انتظار داریم که حوزه هم از توان علمی همکاران ما در دانشگاه استفاده کند، همچنان که ما از توان روحانیون در دانشگاه بهره‌مند هستیم.

در این دیدار 6 نفر از دانشجویان در مورد مسائل و مشکلات دانشگاه به ایراد سخن پرداختند و خواستار توجه ویژه مسئولین شهر و استان به پیام نور گیوی شدند.

دکتر بیگی، امام جمعه شهرستان نیز از حضور دانشجویان در دفتر کارشان بمناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه قدر‌دانی و توصیه نمودند: امروز رسالت شما رسیدن به بالاترین سطوح علمی و کسب پله‌های افتخار است. دانشگاه و دانشجو همیشه پرچم‌دار عدالت‌خواهی بوده و باید در همه میدانها حاضر و فعال باشند.

در پایان این نشست، امام جمعه شهرستان، از منتخبین اساتید، دانشجویان و مسئول دانشگاه با اهدا لوح و تندیس تجلیل نمودند.   


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر