پيام رئيس دانشگاه پیام نور واحد گیوی به مناسبت حماسه ۹ دي

بسم الله الرحمن الرحيم

انقلاب اسلامي ايران از ابتدا تاكنون، فراز و فرودهاي زيادي را تجربه كرده است، بدون شك سال ۸۸، سال عبرتها و درسهاي راهبردي در شناسايي فرصتها، تهديدها، ظرفيتها و آسيبها بود كه نقش رهبري و حضور مقتدرانه و بابصيرت مردم در شناخت فرصتها و تهديدها و در خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان بسيار حياتي و تأثيرگذار بود. اساسي ترين دليل دشمني غرب به محوريت امريكا با ايران، نگراني و هراس از قدرت الهام بخش و الگوسازي انقلاب اسلامي است.

 حوادث سال ۸۸ نشان داد كه دشمن به صورت مستمر و مداوم در حال برنامه‌ريزي و آزمون و خطاست و به طور مرتب نقاط قوت و ضعف ايران را رصد و مطالعه مي‌كنند و به محض اينكه فرصتي پيدا كنند قطعاً از آن براي عملياتي كردن نقشه‌هاي شوم خود بهره خواهد گرفت. لذا پيچيدگي اين حوادث به خوبي نشان داد كه رمز عبور از حوادث سهمگين فقط و فقط بصيرت است.

حماسه ۹ دی نشان داد که ملّت ایران زنده و بیدار و آماده اطاعت از ولی خود هستند و همیشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان‌هایشان بر نخواهند داشت.

سالروز حماسه ۹ دی یادآور تجدید میثاق امّت اسلامی ایران با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است، که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملّت ایران و منبعث از فرهنگ عاشوراست.

 حماسه نهم دي، نمايشگاه غيرت ملّي ايرانيان در دفاع از انقلاب اسلامي ايران بود. مردم با بصيرت خود، دشمن و طرح و برنامه‌هاي او را شناختند و با درك صحيحي كه از موقعيت داشتند، نياز كشور را شناختند، به موقع تشخيص دادند، بهترين تصميم را اتخاذ نمودند و به موقع وارد ميدان و عرصه عمل شدند و از كشور و انقلاب اسلامی صيانت كردند.

اینجانب ضمن تبريك فرار رسيدن حماسه ۹ دي، اميدواريم مردم ايران عزيز با اتحّاد و همبستگي و پيروي از منويات مقام معظم رهبري، زمينه توسعه، تعالي، پيشرفت و امنيت پايدار كشور را فراهم كنند و هر روز شاهد اقتدار ايران اسلامي در عرصه‌هاي بين المللي باشيم.

در پایان از همه دانشگاهیان و دانشجویان و آحاد مردم عزیز شهرستان دعوت می‌کنیم که در راستای تجدید پیمان با آرمانهای امام و رهبری در همایش روز ۹ دی در محل اجتماع مردمی حضور به هم رسانند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند.

 

                                                                                                             حسن قاسم زاده ابلی

                                                                                                     مسئول دانشگاه پیام نور واحد گیوی

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر