دیدار مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه استان و مسئول بسیج اساتید پیام نور استان با مسئول دانشگاه پیام نور گیوی

همزمان، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل) و مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان بامسئول پیام نور واحد گیوی دیدار کردند.

قاسم‌زاده، ضمن خیرمقدم‌گویی به ایشان و تقدیر از تلاشهای مسئولین بسیج و سپاه استان در حمایت از مناطق کم‌برخوردار، خواستار حمایت ویژه سازمانها و ارگانهای ارزشی در جهت محرومیت‌زدایی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و روحیه جهادی شد و گفت: باید با انتقال فرهنگ جهادی دوران دفاع مقدّس به نسل جوان، دانشجویان و آینده‌سازان کشور با حفظ استقلال و امنیت کشور، ‏زمینه توسعه، پیشرفت و تثبیت اقتدار ایران اسلامی در سطح جهان را فراهم نماییم.

مسئول پیام نور واحد گیوی، بسیج را فراتر از گنجیدن در قالبها و محدودیتها دانست و اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ است که در روحیه آحاد جامعه وجود دارد و روحیه بسیجی باعث‌ انجام کارهای بزرگ با کمترین امکانات در مناطق محروم شده است. از آغاز مسئولیت در این واحد آموزشی تعامل و وحدت را سرلوحه تمامی کار خود قرار داده‌ام و بسیار مسرورم با پشتوانه شما بسیجیان و حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای کادرسازی نیروهای جوان انقلابی حول محور ولایت در بحث منویات مقام معظّم رهبری دست در دست هم داده‌ایم تا بتوانیم خادمی خود را به نحو احسن برای خدمت به مردم عزیز منطقه و کشور به انجام برسانیم. دانشگاه پیام نور گیوی امروز، یک پایگاه بسیج یکپارچه و واحد است و کلیه دانشجویان بسیجی و بسیجی‌وار در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ جمشیدی، آمادگی بسیج کارکنان را در برنامه‌های مشترک اعلام کرد و افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان پیام نور گیوی تفکر بسیجی دارند و کارنامه آنان در گذشته و خدماتی که ارایه داده‌اند؛ این امر را ثابت می‌کند.

در این نشست خوشطینت، مسئول بسیج اساتید پیام نور ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در چند ماه اخیر، بیان داشت: امروز فرصت خدمت برای مسئولان یک نعمت الهی است، که به مردم مناطق محروم و مستضعف خدمت کنند. در این شرایط خاص کشور، مدیران باید با تفکر بسیجی و به صورت جهادی و شبانه‌روزی عمل کنند تا همچون گذشته در مقابل دسیسه‌های بیگانگان موفق شویم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر