پیام تبریک و دعوت مسئول دانشگاه پیام نور گیوی به مناسبت سالروز چهلمین بهار انقلاب اسلامی

باسمه تعالی

بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران است. درود بر محضر مردمان خداجو، خردورز و همیشه حماسه آفرین در جای جای شهرستان کوثر که از دیرباز خاستگاه فرهنگ بوده است.                                                

اینک چهل سال از طلوع راستین و سپیده دم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلابی که از بطن توده‌های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و حاکمیت عدالت و دین برپا شد، می‌گذرد. چهل سال پیش در 22 بهمن سال 57 طومار نظام شاهنشاهی درهم پیچیده شد و هیمنه و بنای اقتدار و احتشام دروغین استکبار درهم فرو ریخت و در نایره خشم مردم ستمدیده خاکستر گردید.

خون‌های پاکی که تاکنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده است گواه پشتوانه مردمی و ایمانی این نهضت عظیم بوده است و امروز نیز در آستانه "چهلمین" سالگرد پیروزی انقلاب، باید اذعان کرد بزرگ‌ترین حامیان انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران و مستضعفان جهان بوده‌اند.

در نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور، گسترده و با نشاط همه آحاد مردم شریف و بزرگوار و دانشگاهیان که این حضور پرشور قطعاً نمایانگر وحدت و همدلی علاقه‌مندی همیشگی به امام راحل(ره)، شهدای عزیز و آرمان‌های بلند ملت ایران و گامی سازنده در جهت تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر