پيام تبريك مسئول دانشگاه به مناسبت عيد نوروز  

به نام خداي زيبايي‌ها

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار، پیام آور عشق و موسم سُرور و آشتی است، با آمدن خجسته نوروز، طبیعت ردای سبز می‌پوشد تا خبر پایان زمستان و آغاز روشنایی و فروغ را دهد. با نوروز، این مطلع باستانی بهار و شکوه جلوه‌های خدا در هستی می‌توان اندک گذری به عالم معنا زد و راهی به رویش و سرزندگی یافت.

در رويش هر جوانه در بهار، جلوه‌اي از جمال خداوند متجلي مي‌شود، پرتوی دلربا و چهره‏ای زیبا از آفرینش كه غنچه ‏لبخند بر لبان افراد نشانده و عـید نوروز فرصتی است برای اصلاح و زمینه‌ای برای تحـول و نو شدن، نو شدن باورها، نگرش‌ها، اندیشه‌ها و رفتارها است.

اين بار هم نوروز ۱۳۹۷ از راه مي‌رسد تا مثل همه نوروزها پيام‌آور نشاط براي مردم ما باشد. نوروز مي‌آيد تا دگرگوني طبيعت را به ما گوشزد كند و از ما بخواهد تا همراه با تغيير و تحول در طبيعت، ما نيز با هدف بهتر شدن متحول شويم.

عید و آغاز سال نو، یادگار نیکان نیک ما و نوروز روایتگر آداب و سنن دیرین این دیار زیباست که همزمان با تحول طبیعت، روح زندگی را در کالبد کائنات دمیده و جلوه جمال الهی را با زیباهای بی‌شمارش عیان می‌کند.

بسیار خرسندم که در آستانه زنده شدن طبیعت و نوروز ایرانی با شما همکاران، دانشجویان و دانشگاهیان سخن گفته و این ایام فرح‌انگیز را که با یاد و نامِ اسوه عدل الهی، یار و یاور دین رسول خدا، فرخنده  میلاد امام علی(ع) عجین شده است را گرامی بدارم.

اینجانب آغاز سال جدید را به همه مردم بزرگوار و قدرشناس ایران عزیز، دانشجویان و دانشگاهیان فهیم و همکاران گرامی تبریک گفته و از درگاه خداوند سبحان بهترین‌ها را برایتان آرزو می‌کنم.

 نوروز برکامتان و شایسته‌ترین آرزوها نثارتان
حسن قاسم‌زاده ابلی
مسئول دانشگاه پیام نور گیوی

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر