دكتر محمد فدائيان در پيامي روز دانشجو را تبريك گفت؛

متن پيام ايشان به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
روز دانشجو تبلور علم و شجاعت است.
دانشجو به عنوان قشر آگاه جامعه هميشه نقش موثري را در تحولات بزرگ سياسي و اجتماعي كشور ايفا كرده است. قطعا يكي از مهمترين اقدامات تاريخي اين قشر، نقش آنها در اعتراض آگاهانه به حضور معاون رئيس جمهور آمريكا در 16 آذر 1332 و شهادت طلبي شجاعانه آنها بوده است.
در ديگر تحولات تاريخ كشور، تسخير لانه جاسوسي در انقلاب شكوهمند اسلامي ايران و و نيز شهادت بيش از 2600 دانشجو در جنگ تحميلي ، تاثير گذاري اين قشر فرهيخنه جامعه را ميتوان به سادگي مشاهده كرد.
در حال حاضر يكي از دغدغه ها و نگراني هاي اصلي دشمنان اسلام و ايران، رشد چشمگير علم و دانش توسط دانشجويان مومن و متعهد بوده  كه خواب را از چشمان آنها زدوده است؛ ترور شهيد مظلوم دكتر فخري زاده تاييد بر اين موضوع مي باشد كه دشمن براي ممانعت از رشد علم و دانش ايران از هيچ عمل وقيحي كوتاه نمي آيد.
اينجانب ضمن گراميداشت يادو خاطره شهداي روز دانشجو و تمام شهدا و ايثارگران عرصه علم و دانش، اين روز را به دانشجويان عزيزمان تبريك عرض نموده و موفقيت و سربلندي آنها را از خداوند متعال خواستارم.
اميداوريم با شكست ويروس منحوس كرونا پوياي و فعاليت هاي دانشجويانمان با حضورشان در دانشگاه از سر گرفته شود و ما شاهد پيشرفت و توسعه علمي و معنوي آنها شويم.
دكتر محمد فدائيان
رئيس دانشگاه پيام نور استان اردبيل
15 آذر 99
  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر