مراسم بزرگداشت روز دانشجو  
  به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد گیوی مراسم روز دانشجو در سالن جلسات و کنفرانس این دانشگاه روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه  برگزار شد.
🔰 در این مراسم که مسئولین شهر کوثر ( فرماندهان محترم سپاه، نیروی انتظامی، بسیج دانشجویی و معاونت محترم سیاسی امنیتی و حراست فرماندار و..‌)  دانشجویان عزیز به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور حضور داشتند ، سخنرانی توسط امام جمعه موقت گیوی حاج آقا متوسلی انجام گرفت و در ادامه ی مراسم پخش کلیپ ، پرسش و پاسخ ، قرعه کشی و اهدای جوایز، تجلیل از نفرات برتر دانشگاه و ... انجام گرفت.
 دکتر تارویردی زاده رئیس دانشگاه پیام نور گیوی ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین و تبریک این روز، روز دانشجو را روز حق طلبی، عدالت خواهی و مبارزه با استکبار جهانی خواند و گفت: امروز باید دانشجو بیش از پیش آگاه و با بصیرت باشد و با دسیسه‌‌های رنگارنگ دشمنان به دام استکبار و عوامل آن نیافتد و در این مسیر آرمانی با الهام از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کند تا آسیبی به جامعه نرسد.
حجت‌الاسلام متوسل مسئول دفتر نهاد رهبری در سپاه کوثر در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت این روز تاکید کردند: هدف انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی و ظهور امام عصر(عج) است. ایشان در ادامه به قدرت معنوی و علمی شهدا پرداخته و افزودند: بیاندیشیم که ما وارث شهیدانی هستیم که سرشار از علم و معنویت و حماسه بودند و  آنها روحیه مقاومت را در ما دمیدند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر